دستگاه دستمال جیبی و کوکتل و دستمال سفره رومیزی

برق مصرفی 12 آمپر
سرعت تولید200 کیلو گرم
ابعاد دستگاه (cm)طول:350 عرض:120 ارتفاع:150

دستگاه تولید دستمال جیبی و کوکتل چیست ؟

فرآیند تولید دستمال کاغذی جیبی، کوکتل مشابه دستمال کاغذی معمولی است با این تفاوت که نحوه بسته بندی دستمال کاغذی متفاوت است. شما می توانید برای تولید این محصول از یک دستگاه تولید دستمال جیبی استفاده کنید. همانطور که می دانید، دستمال کاغذی، یکی از لوازم بهداشتی است که ما روزانه از آنها استفاده می کنیم. به همین دلیل تولید آن در یک محیط بهداشتی و با استفاده از ابزارهای باکیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

در نتیجه اگر قصد شما راه اندازی و یا توسعه یک کسب و کار بر این پایه است، بهتر است دستگاه تولید دستمال جیبی را از یک منبع معتبر خریداری کنید. شما میتوانید با مراجعه به شرکت تندیس ماشین ، اطلاعات کاملی در مورد دستگاه مورد نظر خود کسب کنید و از آنجا که تندیس ماشین سابقه ای طولانی در ساخت ،تولید و  واردات و فروش ماشین آلات صنعتی دارد، با بهترین و با کیفیت ترین برندها و ویژگی های هر یک آشناست. شما می توانید با مشاوره های تندیس ماشین، بهترین دستگاه تولید دستمال جیبی را خریداری کنید.

نحوه کار دستگاه تولید دستمال کاغذی جیبی

همانطور که گفته شد، فرآیند تولید دستمال جیبی مشابه با نحوه کار خط تولید دستمال کاغذی است با این تفاوت که نحوه بسته بندی آن متفاوت است. دستگاه تولید دستمال کاغذی جیبی از جمله ابزارهایی است که در تولید دستمال کاغذی مورد استفاده قرار می گیرد.

ماشین آلاتماشین آلات سلولزی

      تماس با کارشناس فروش